Kontakt z Opiekunem Placówki: Alicja Kardas tel. 574 519 029 lub 791 666 863
Jakie dokumenty należy złożyć?
- Wypełnić „Formularz o wypłatę świadczenia”–
(formularz do pobrania: w sekretariacie, u Opiekuna lub nawww.bezpieczny.pl (zakładka zgłoś zdarzenie, wypełnia Rodzic)
UWAGA; Sekretariat Placówki udzieli informacji dotyczącej numeru polisy.
- Kserokopie dokumentacji medycznej z przychodni, szpitala potwierdzająca:
– udzielenie pierwszej pomocy oraz przebiegu leczenia w związku z zaistniałym
zdarzeniem / wypadkiem, będącym przedmiotem zgłaszanego roszczenia,
– w przypadku pobytu w szpitalu w celu leczenia choroby lub stwierdzenia poważnego
zachorowania, dokumentacja medyczna w sprawie (np. wypis ze szpitala)
- Kserokopia dokumentu potwierdzającego tożsamość Ubezpieczonego (np. legitymacja szkolna) oraz kserokopia dokumentu przedstawiciela ustawowego Ubezpieczonego (rodzica), w przypadku gdy Ubezpieczony jest niepełnoletni.
Wykaz innych niezbędnych do rozpatrzenia sprawy dokumentów ukazuje pkt. 6. na formularzu Wniosku.
Zgromadzone dokumenty należy złożyć przesłać wykorzystując jedną z dwóch możliwości:
- Zeskanować i przesłać drogą elektroniczną na [email protected] lub[email protected]
- Przesłać drogą listowną na adres:
Generali T.U. S.A.
Departament Centrum Likwidacji Szkód
ul. Postępu 15B
02-676 Warszawa
z dopiskiem na kopercie; Bezpieczny.pl
Opiekun polisy deklarujepomoc w wypełnieniu dokumentów od poniedziałku do piątku w godz. 8 – 18.00. Warto skorzystać z tej pomocy, aby poprawnie zgłosić roszczenie do Generali
PONIŻEJ ZAMIESZCZONE ZOSTAŁY ODNIESIENIA DO NIEZBĘDNEJ W SPRAWIE DOKUMENTACJI: